တစ္ခါက ပန္းခ်ီဆရာတစ္ဦးသည္ မိမိဆဲြထားေသာ ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ကို ယူျပီး ျပခန္းတစ္ခုတြင္ ျပသထားသည္။ မိမိ၏ လက္ရာႏွင့္ ပတ္သက္၍ ပရိသတ္၏ ေ၀ဖန္မႈမ်ားကို သိခ်င္ေသာေၾကာင့္ ပန္းခ်ီေဘးတြင္ “ဤကားခ်ပ္ေပၚတြင္ မေအာင္ျမင္ေသာ စုပ္ခ်က္ဟု သင္ထင္ေသာ ေနရာကို ၀ိုင္းပါ” ဟု စာေၾကာင္း ကပ္ထားလိုက္သည္။ ညေန ပန္းခ်ီကား သိမ္းခ်ိန္တြင္ ကားခ်ပ္တစ္ခုလံုး ေနရာလြတ္ မရွိေအာင္ အ၀ိုင္းစက္မ်ားျဖင့္ ၀ိုင္းခံထားရသည္ကိုု ေတြ႔လိုက္သည္။ ကားခ်ပ္ကို ၾကည့္ျပီး သူေတာ္ေတာ္ စိတ္ဓာတ္က်မိသည္။
မိမိ၏ လက္ရာထဲတြင္ ခ်ီးက်ဴးဖြယ္ ေနရာ တစ္ေနရာေတာ့ ရွိေကာင္း ရွိဦးမည္ဟု သူေတြးထင္မိသည္။ ထို႔ေနာက္ မႈလပန္းခ်ီကားခ်ပ္ ေဘးတြင္ “ဤကားခ်ပ္ေပၚတြင္ လွပေသာ စုပ္ခ်က္ဟု သင္ထင္ေသာ ေနရာကို အမွတ္ျခစ္ပါ” ဟု ပံုစံတစ္မ်ဳိး ေျပာင္းေရးလိုက္သည္။ ညေန ပန္းခ်ီကား သိမ္းခ်ိန္တြင္ ကားခ်ပ္တစ္ခုလံုး ေနရာလြတ္မက်န္ အမွတ္ျခစ္ထားသည္ကို ေတြ႔လိုက္ျပန္သည္။ ယခင္ အ၀ိုင္းခံထားရေသာ ေနရာမ်ားပင္ အမွတ္ျခစ္ရာမ်ားျဖင့္ ျပည့္ေနခဲ့သည္။
ထိုသို႔ ဆန္က်င့္ေသာ ရလဒ္ႏွစ္ခု၏ ကြာဟခ်က္ကို သူသေဘာေပါက္လိုက္မိသည္။ “ဘာေၾကာင့္လဲဆိုတာ ငါသေဘာေပါက္ျပီ။ ဘယ္အရာမဆို လူေတြကို ျပည့္၀မႈ မေပးႏိုင္ဘူး။ တစ္ခ်ဳိ႔လူေတြရဲ႔ မ်က္စိထဲမွာ တန္ဖိုးရွိျပီး ေကာင္းတယ္လို႔ ထင္တဲ့အရာေတြက က်န္လူတစ္ခ်ဳိ႔ရဲ႔ မ်က္စိထဲမွာ တစ္ျပားမွ မတန္တဲ့ အႏႈပ္အစုပ္ေတြ ျဖစ္ေနတတ္တယ္”
ႏိုင္းႏိုင္းစေန ဘာသာျပန္သည္။
No comments:
Post a Comment